ترانسفورماتور هسته EI تکفاز

ترانسفورماتور ایزوله برای محافظت از سیستم های الکترونیکی

در ترانسفورماتور ایزوله سیم پیچ های اصلی و فرعی آن از یکدیگر جدا می شوند. این دستگاه از دو سیم پیچ مسی ساخته شده است که در اطراف یکدیگر پیچیده شده و هر یک منبع تغذیه خود را تأمین می کنند. از نظر فنی، این ترانسفورماتور بطور ویژه برای جدا کردن مدار از جریان متناوب طراحی شده است.کاربرد ترانس ایزوله را در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم.

این بخش عملکرد خود را با جدا کردن دو مدار با کاهش ولتاژ جریان متناوب قبل از تماس با خود مدار، تکمیل می کند. این در افزایش ایمنی سیستم الکترونیکی نقش مهمی ایفا می کند.

آشنایی با ایزوله و کاربرد ترانس ایزوله

از مدارهایی که برای تحمل فشار بار مستقیم بسیار حساس هستند، محافظت می کند. این ترانس عمدتا برای اهداف ایمنی استفاده می شود و از مدارها، دستگاه ها و نیروی انسانی در برابر شوک و اتصال کوتاه محافظت می کند. ممکن است در دستگاههای الکترونیکی مختلف مشاهده شود که دارای مدارهای بسیار حساس هستند و نمی توانند مستقیماً جریان را کنترل کنند.کاربرد ترانس ایزوله را در ادامه مورد بحث قرار می دهیم.

دستگاه های الکترونیکی متعددی از این ترانسفورماتور برای کاهش سطح ولتاژ قبل از رسیدن به تجهیزات استفاده می کنند. باعث افزایش یا کاهش جریانهای متناوب و بویژه ساخته شده برای مقیاس و دستیابی به هر مقدار ولتاژ می شود. باعث افزایش یا کاهش جریانهای متناوب میشود و بطور ویژه برای مقیاس و دستیابی به هر مقدار ولتاژ ساخته می شود. اثر کامل آن به تعداد دفعات سیم پیچ بستگی دارد. ترانسفورماتور ایزوله به کاهش اختلال الکترومغناطیسی در یک سیستم ارتباطی بی سیم و همچنین به بهبود قدرت آن کمک می کند.

دیگر کاربردهای ترانس ایزوله

این سیستم عمدتاً برای محافظت از کارگران در برابر تجهیزات معیوب استفاده می شود. این ترانس یک قسمت از سیستم الکتریکی را از دیگری جدا می کند تا از سیستم الکترونیکی شما محافظت کند. همچنین به کاهش ولتاژ قبل از رسیدن به منبع اصلی برای حفاظت از مدار کوتاه کمک می‌کند.

این سنسورهای ولتاژ ممکن است در بار سرویس ایجاد اختلال ایجاد کرده و به دستگاه الکترونیکی شما آسیب برساند. برای کاهش احتمال اتصال کوتاه و محافظت دستگاه از آسیب دیدگی، به ترانسفورماتور ایزولاسیون نیاز دارید.کاربرد ترانس ایزوله بیشتر به عنوان سیستم محافظتی در بین عموم شناخته می شود.

از نکات فوق، مشخص است که ترانسفورماتور ایزوله برای افزایش ایمنی و همچنین محافظت از وسایل گران قیمت در برابر جهش ولتاژ، توزیع برق و سایر تحریفات خط برق واقعاً کمک می کند. ترانس ایزوله بهترین گزینه برای کاهش تداخل بین تجهیزات و تغییر موج است.

اگر به دنبال ترانسفورماتور ایزوله با کیفیت بالا هستید، بدون شک تولید کنندگان معتبر ترانسفورماتور بهترین منبع برای تهیه و سفارش هستند. اگر نیاز به ترانسفورماتور دارید، لطفا با ما تماس بگیرید تا در مورد الزامات طراحی خود صحبت کنید.

مقالات پیشنهادی

ترانس سفارشی

ترانس قدرت

tahatrans

Recent Posts

نحوه پرداخت قبض برق

پرداخت قبض برق یکی از وظایف مهم و روزمره هر خانوار و شرکت است. امروزه…

1 ماه ago

علل استفاده از ترانس ایزوله در یو پی اس

در رابطه با علل استفاده از ترانس ایزوله در یو پی اس، باید بگوییم که…

1 ماه ago

راهکار های مناسب برای قطعی برق

راهکار های مناسب برای قطعی برق، راهی موثر برای کاهش خطرات الکتریکی در شبکه است.…

1 ماه ago

مزایا و معایب انواع یو پی اس

مزایا و معایب انواع یو پی اس از مهم ترین فاکتور ها در هنگام خرید…

2 ماه ago

محافظت از تجهیزات در هنگام رعد و برق با استابلایزر

محافظت از تجهیزات در هنگام رعد و برق با استابلایزر، روشی مطمئن برای پیشگیری از…

2 ماه ago

نکات سیم کشی و نصب استابلایزر در خانه

توجه به نکات سیم کشی و نصب استابلایزر در خانه می تواند به بهبود عملکرد…

2 ماه ago