ترانسفورماتور هسته EI تکفاز

تهیه ترانسفورماتورهای مبتنی بر ولتاژ در مجموعه ترانس طاها

برای تهیه ترانسفورماتورهای مبتنی بر ولتاژ می توانید با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید تا مشاوره لازم را در اختیار شما بگذارند. ترانسفورماتورها در چندین نوع با مشخصات متنوع برای اهداف مختلف در دسترس هستند.

طراحی و تهیه ترانسفورماتورهای مبتنی بر ولتاژ

ترانسفورماتورهای مبتنی بر ولتاژ یکی از دسته های ترانسفورماتورها است که نقش مهمی در شبکه برق و شبکه الکتریکی ایفا می کند. این مبدل ها در پیکربندی های مختلف، به طور گسترده ای در پستها، تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی، مدارهای یکسو کننده و اینورترها مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به تقاضا و محبوبیت گسترده، ترانسفورماتورهای مبتنی بر ولتاژ توسط چندین تولید کننده، تولید و عرضه می شوند.
تهیه ترانسفورماتورهای مبتنی بر ولتاژ  گروه تولیدی صنعتی ترانس طاها یکی از تولید کنندگان پیشرو و مورد اعتماد تولید انواع ترانسفورماتور در کشور است. این شرکت با سالها تجربه و تخصص در زمینه تولید، ترانسفورماتورهای تولید شده و سفارشی را با قیمت های رقابتی ارائه می دهد.

در ترانس طاها، ترانسفورماتورهای مبتنی بر ولتاژ در دو نوع ترانسفورماتورهای افزاینده و کاهنده ارائه می شوند. این دو ترانسفورماتور از نظر میزان ولتاژ تولید شده و تعداد دور سیم پیچ های موجود در سیم پیچ ها با یکدیگر متفاوت هستند. تعاریف زیر به شما در درک بهتر کمک می کند.برای تهیه ترانسفورماتورهای مبتنی بر ولتاژ با کیفیت بالا می توانید با مجموعه ترانس طاها در تماس باشید.

ترانسفورماتورهای کاهنده

 این نوع ترانسفورماتور با تعداد دور سیم پیچ های بیشتر در سیم پیچ اولیه نسبت به سیم پیچ ثانویه طراحی شده است. به دلیل این ساخت و ساز، ترانسفورماتور ولتاژ اولیه بیشتری نسبت به ولتاژ ثانویه تولید می کند. ترانسفورماتور کاهنده ولتاژ، عملکرد تبدیل ولتاژ بالا و جریان کم به یک ولتاژ کم و جریان بالا را بر عهده دارد.

ترانسفورماتورهای افزاینده

این نوع ترانسفورماتور دقیقاً برعکس ترانسفورماتور کاهنده طراحی شده است. این ترانسفورماتورهای قدرت با تعداد دور سیم پیچ های بیشتر در سیم پیچ ثانویه نسبت به سیم پیچ اولیه مشخص می شوند. در نتیجه این ترانسفورماتور ولتاژ ثانویه بیشتری نسبت به ولتاژ اولیه تولید می کند. ترانسفورماتورهای افزاینده برای تبدیل ولتاژ کم و جریان بالا به جریان کم ولتاژ بالا تولید می شوند. برخلاف ترانسفورماتورهای کاهنده، این ترانس ها در نیروگاه ها و سایر کاربردهای صنعتی که نیاز به ولتاژ بالا دارند استفاده های زیادی دارند.

دلایل تهیه ترانسفورماتورهای مبتنی بر ولتاژ از ترانس طاها

مزایای زیر به محبوبیت ما به عنوان یکی از تولید کننده های ترانسفورماتورهای فوق در کشور کمک کرده‌است:

کیفیت: تهیه ترانسفورماتورهای مبتنی بر ولتاژ را طراحی و تولید می کند که به دلیل کارآیی عملیاتی، دوام و توانایی تحمل دمای بالا شناخته شده اند. ما فقط از بهترین و با کیفیت ترین هسته ها، سیستم های عایق بندی مبتنی بر اپوکسی قابل اعتماد، بوبین ها و سیم های درجه یک استفاده می کنیم.تهیه ترانسفورماتورهای مبتنی بر ولتاژ در ترانس طاها بر اساس رضایت مشتریان گرامی قابل انجام می باشد.

تست دقیق بعد از تولید: هر محصول قبل از ارسال به مشتری، آزمایشات سختی را در مرکز ما انجام می دهد.

خدمات مشتری مداری: متخصصان ما در هر مرحله از ثبت سفارش و خرید، طراحی و ساخت تا آزمایش ترانسفورماتور، با مشتریان در ارتباط هستند.

محصولات سفارشی: در ترانس طاها، سفارشی سازی آسان و مقرون به صرفه است. به عنوان مشتری، شما می توانید جزئیات و معیارهای زیر را ارائه دهید:

حداکثر طول، عرض و ارتفاع

فرکانس عامل

اندوکتانس

حالت عملیاتی

ولتاژ ورودی

ولتاژ خروجی

جریان خروجی

الزامات خاص

بنابراین، هر گونه مشخصاتی که شما سفارش می دهید، در طراحی توسط مهندسین ترانس طاها گنجانیده میشود. تهیه ترانسفورماتورهای مبتنی بر ولتاژ را با سطح بالایی از خدمات ارائه می دهد.

مقالات پیشنهادی

ترانس کاهنده

ترانس کنترل

tahatrans

Recent Posts

نحوه پرداخت قبض برق

پرداخت قبض برق یکی از وظایف مهم و روزمره هر خانوار و شرکت است. امروزه…

1 ماه ago

علل استفاده از ترانس ایزوله در یو پی اس

در رابطه با علل استفاده از ترانس ایزوله در یو پی اس، باید بگوییم که…

1 ماه ago

راهکار های مناسب برای قطعی برق

راهکار های مناسب برای قطعی برق، راهی موثر برای کاهش خطرات الکتریکی در شبکه است.…

1 ماه ago

مزایا و معایب انواع یو پی اس

مزایا و معایب انواع یو پی اس از مهم ترین فاکتور ها در هنگام خرید…

2 ماه ago

محافظت از تجهیزات در هنگام رعد و برق با استابلایزر

محافظت از تجهیزات در هنگام رعد و برق با استابلایزر، روشی مطمئن برای پیشگیری از…

2 ماه ago

نکات سیم کشی و نصب استابلایزر در خانه

توجه به نکات سیم کشی و نصب استابلایزر در خانه می تواند به بهبود عملکرد…

2 ماه ago