[rev_slider slidertitle=”Slider 1″ alias=”slider-1″]

 

پاسخ به سؤالاتی که اغلب از ما می پرسند

در اینجا ما سعی داریم به سوالات متداول پاسخ دهیم. اگر به جزئیات بیشتری نیاز دارید، لطفاً با ما در تماس باشید، ما سعی خواهیم کرد تا به شما کمک کنیم.

تضمین کمترین قیمت چیست ؟

تضمین کمترین قیمت به این معناست که پس از بررسی سفارش درخواستی و اعلام قیمت توسط ترانس طاها، چنانچه مشتریان گرانقدر با ارائه مستندات، قیمتی پایین تر از قیمت اعلام شده توسط ما گزارش دهند، قیمت ار طرف ما اصلاح خواهد گردید. این به معنی تضمین کمترین قیمت است.

نکته مهم قابل توجه این است که در ارائه مستندات، محصول مقایسه شده باید از لحاظ مشخصات و کیفیت مشابه محصول تولید شده در ترانس طاها باشد. ترانس های به اصطلاح فیک و بازاری از لحاظ ظاهری با ترانس های توان واقعی فول لود تولید شده توسط ترانس طاها یکسان هستند ولی از لحاظ کیفیت و عملکرد در سطح پایین تری قرار دارند (به دلیل اینکه توان واقعی نیستند) که باعث کاهش قیمت میگردد.

منظور از ترانس توان واقعی و غیر واقعی (فیک) چیست ؟

تولید ترانسفورماتور به روش های مختلف در توان های متفاوت قابل انجام است، به همین جهت به اصطلاح دست تولید کننده برای ساخت ترانسفورماتور باز است.

منظور از ترانس غیر واقعی، ترانسفورماتوری است که اگر در زیر بار کامل قرار بگیرد دچار افت ولتاژ میشود و دلیل افت ولتاژ عدم جریان دهی در رنج اعلام شده است.

در این مورد باید دقت شود که اغلب مصرف کنندگان و سفارش دهندگان ترانس اطلاع کافی از مقدار دقیق جریان مورد نیاز ندارند و برای اطمینان از جریان دهی در رنج مورد نظر، اکثر مواقع مقداری جریان بالاتر از جریان مورد نیازشان را سفارش میدهند. در صورتیکه اگر از جریان دقیق مورد نیاز اطلاع داشته باشند، ترانس های توان واقعی و فول لود دقیقا همان جریان مورد نظر را در خروجی میدهد بدون نگرانی از ایجاد افت ولتاژ

در ترانس طاها محاسبات و طراحی ترانس، انتخاب بوبین و هسته، انتخاب سیم و محدوده ولتاژ و غیره طوری لحاظ میگردد که ترانس همان توان و جریان مورد نیاز مصرف کننده را در خروجی بدهد و هیچگونه افت ولتاژی تحت قرار گرفتن زیر بار ایجاد نشود.

البته لازم به ذکر است که اکثر تولید کنندگان و طراحان، از میزان و مقدار جریان مورد نیاز به درستی آگاهی دارند و اولین درخواست آنها هنگام سفارش، تاکید بر جریان دهی واقعی و عدم افت ولتاژ طبق مشخصات مورد نیازشان است.

چه محصولاتی در کارگاه ترانس طاها تولید میشوند ؟

انواع ترانسفورماتور، سلف، چوک، فیلترهای مغناطیسی و به اصطلاح هر قطعه و محصولی که دارای سیم پیچی باشد و بتوان روی آن سیم پیچی کرد در کارگاه ترانس طاها قابل ساخت و تولید است.

طی چندین سال فعالیت، آگاهی و شناخت از نیاز مصرف کنندگان گرامی و با توجه به تحریم های موجود و جلوگیری از واردات، برای نخستین بار در ایران ترانسفورماتورهای مختلفی در کارگاه ترانس طاها طی آزمایش ها و تست های مکرر، از روی مدل های خارجی نمونه سازی و تولید شده که امید است با ادامه این روند بیش از پیش از واردات بی نیاز شویم.

کارگاه ترانس طاها کجاست ؟ امکان بازدید از کارگاه میسر است ؟

کارگاه واقع در شهرک صنعتی خرمدشت (آدرس در قسمت اطلاعات تماس وب سایت) در تملک مجموعه ترانس طاها میباشد. با هماهنگی قبلی پذیرای قدوم مبارک مشتریان گرامی هستیم و امکان بازدید فراهم است.

روش ثبت سفارش چگونه است ؟

شما میتوانید بصورت حضوری، بصورت تماس تلفنی با شماره های موجود در سایت، بصورت ارتباط با شبکه های پیام رسان یا با تکمیل فرم ثبت سفارش آنلاین، سفارش خود را ثبت نمایید. در هر لحظه از طریق تماس با واحد پیگیری سفارشات میتوانید روند تولید و آماده سازی سفارش خود را پیگیری نمایید. چنانچه ترجیح میدهید سفارش خود را حضوری ثبت نمایید و یا قبل از سفارش بازدید بفرمایید، از طریق تماس با شماره های موجود در سایت هماهنگی لازم را انجام دهید.

مدت زمان انجام سفارشات چگونه است ؟

زمان تحویل سفارشات بستگی به نوع و تعداد سفارش دارد. در ابتدا زمان تحویل به مشتریان گرامی اعلام میگردد و در صورت توافق و رضایت مشتریان گرامی، مراحل تولید و ساخت آعاز میگردد. تمام تلاش ما بر این است که سفارشات در سریعترین زمان ممکن انجام شده و در زمان اعلام شده خدمتت مشتریان ارسال کنیم. سرعت انجام سفارشات و تحویل به موقع از اولویت های اصلی مجموعه ترانس طاها میباشد.

آیا محصولات سفارشی هستند ؟

بله، همینطور است! محصولات ما قابل سفارشی سازی هستند. ما تیم های طراحی و مهندسی داریم، می توانیم طیف گسترده ای از ترانسفورماتورها و سایر محصولات سفارشی را مطابق نیاز و الزامات مشتری طراحی و تولید کنیم.

شرایط پرداخت چگونه است ؟

آیا می توانیم لوگوی خود را بر روی محصولات شما قرار دهیم ؟”بله شما تولید کننده یا فروشگاه تجاری هستید ؟

ما تولید کننده تحت عنوان گروه تولیدی صنعتی ترانس طاها هستیم و بیش از 8 سال تجربه تولید داریم.

آیا می توانم از شما نمونه بگیرم ؟بلهضمانت محصولات شما چیست ؟گارانتی برگشت محصولات در صورت نارضایتی و عدم کارکرد صحیحچرا باید فرکانس عامل را بدانید ؟

فرکانس کارکرد هر جزء مغناطیسی، یک پارامتر کلیدی است. این به طراح کمک می کند تا مشخص کند که چه مواد اصلی ممکن است در طرح استفاده شوند. همچنین به تعیین اندازه هسته و سیم نیز کمک می کند.

آیا نیاز به ارائه محدودیت های فضای فیزیکی دارم ؟

از جمله پارامترهای فیزیکی، ابعادی که محدودیت دارند، بهتر است برجسته شوند. هیچ تضمینی برای ایجاد یک طرح برای قرار گرفتن در بعضی از فضاهای تنگ وجود ندارد، اما دانستن محدودیت ها به طراح کمک می کند هندسه های مختلفی را انتخاب کند که از محدودیت های برجسته شما پشتیبانی می کند. اغلب اوقات مصالحه ای یافت می شود.

چرا باید تمام ولتاژها و جریانهای خروجی را بدانید ؟

هنگام تعیین اندازه یک ترانسفورماتور یا طراحی سلف معین، مقدار توان خروجی (جمع تمام ولتاژها و جریانهای خروجی) برای تعیین صحیح اندازه کلی ترانسفورماتور لازم است.

آیا مقدار ولتاژ ورودی مهم است ؟

دادن جزئیات ولتاژ ورودی به همراه ولتاژ خروجی به طراح کمک می کند تا turns ratio (نسبت تعداد دورهای سیم پیچ ثانویه ترانسفورماتور به تعداد دورهای سیم پیچی اولیه آن) مورد نیاز برای ترانسفورماتور مشخص را تعیین کند. با استفاده از این اطلاعات، طراح می تواند مشخص کند که آیا ولتاژ ثانویه نیاز به پائین آمدن یا افزایش دارد یا خیر.

مشتریان شما چه کسانی هستند ؟

مشتریان ما تولید کنندگان تابلو برق، شرکت های فعال در زمینه اتوماسیون صنعتی، تولید کنندگان تابلوهای اصلاح ضریب قدرت، تولید کنندگان UPS و استابلایزر، تولید کنندگان مدارهای الکترونیکی و منابع تغذیه سوئیچینگ، تولید کنندگان تجهیزات مخابراتی، تولید کنندگان آسانسور و بالابر، تولید کنندگان جرثقیل، تولید کنندگان ماشین آلات صنعتی، تولید کنندگان رکتیفایر و اینورتر، تولید کنندگان تجهیزات و ابزار دقیق، تولید کنندگان تجهیزات و دستگاه های پزشکی، تولید کنندگان دستگاه های تست، دانشگاه ها و مراکز آموزشی، مراکز تحقیقاتی و غیره میباشند.