ترانسفورماتور خشک رزینی

ترانسفورماتور خشک رزینی

عناوین و سر فصل های این مطلب

ترانسفورماتور خشک رزینی یک محصول فوق العاده است. کره زمین بدون نیروی الکتریسیته و برق در حال حاضر مانند یک جسم بدون سر و یا قلب است. نیروی الکتریسیته در دنیای امروز حرف اول را می‌زند.

برای آنکه بتوان نیروی الکتریسیته را به بهترین نحو ممکن انتقال داد، به یک سری تجهیزات و قطعات الکتریکی و مغناطیسی نیاز است، قطعه‌ای که در انتقال و جابجایی برق اهمیت بسیار زیادی دارد ترانسفورماتور است.

این محصول منحصر به فرد و حرفه‌ای در مدل‌های متعددی ساخته شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حال حاضر ترانسفورماتور خشک رزینی یک نمونه با کیفیت و درجه یک است که به منظور توزیع برق مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در این مقاله قصد داریم این محصول را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم، خواهشمندیم با ما همراه شوید.

ترانسفورماتور خشک رزینی چیست؟

امکان دارد، واژه ترانسفورماتور کمی برای شما عجیب و نا آشنا باشد، اما قطعاً تا به امروز با واژه ترانس آشنا شده‌اید. منظور از ترانس قطعه و دستگاهی که با استفاده از آن می‌توان برق را کنترل کرد.

با وجود ترانس می توان ولتاژ برق را تنظیم نمود و از خطرات ناشی از نوسان برق جلوگیری کرد، در حقیقت ترانس و ترانسفورماتور عملکرد مشابه‌ای دارند.

با این تفاوت که سایز و ابعاد ترانسفورماتور بسیار بزرگ‌تر است و در جهت انتقال برق با ولتاژ‌های بسیار زیبا در مورد استفاده قرار می‌گیرد. تا به امروز ترانسفورماتور‌های متعددی ساخته شده است.

ترانسفورماتور خشک رزینی

هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند و برای عملکردهای متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرند، یکی از این تجهیزات ترانسفورماتور خشک رزینی است.

همانطور که می‌دانیم نیروی الکتریسیته هنگام انتقال و جابجایی سبب ایجاد دما و حرارت بسیار زیادی خواهد شد، ترانسفورماتور نقش یک کنترل کننده قدرتمند را ایجاد می‌کند که وظیفه دارد تمام الکتریسته عبوری را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد.

مقاله پیشنهادی:  معرفی ترانسفورماتور کم تلفات

در کنار کنترل کردن ولتاژ ترانسفورماتور بایستی از حرارت ایجاد شده نیز بکاهد، در ترانسفورماتورها از یک مایع مخصوص جهت این امر استفاده می‌شود، اما یک نمونه جدید‌تر و پیشرفته‌تر وجود دارد که به جای این مایع از تکنولوژی دیگری برای کاهش دما استفاده می‌کند،

از این رو به این محصولات جدید ترانسفورماتور خشک رزینی گفته می‌شود. این محصول منحصر به فرد توانسته جایگزین بسیاری از ترانسفورماتورهای پیشین شود و معایب آن را برطرف نمایند.

در این محصول حرفه‌ای و جدید شاهد تفاوت‌های بسیاری با نمونه‌های قبلی هستیم. به عنوان مثال مواد جامد جایگزین روغن شده‌اند و از کابل پلیمری خشک به جای قطعات مسی و کاغذی استفاده می‌شود. همین امز سبب تمایز این محصول شده است.

مزایای استفاده از ترانسفورماتور خشک رزینی

استفاده ازترانسفورماتور خشک رزینی باعث شده تا با مزایا و منافع بسیار زیادی همراه شویم، همین امر سبب شده تا تقاضای این محصول جدید و حرفه ای بیش از نمونه‌های پیشین باشد. در ادامه چند نمونه از مزایای استفاده از آن را ذکر می کنیم؛

  • زمانی که اتصال کوتاه است این ترانسفورماتور مقاومت بالایی دارد.
  • متریالی که در آن به کار رفته شده است همگی غیر سمی هستند و در اثر فعالیت ترانسفورماتور شاهد ایجاد آلایندگی‌های خطرناک نیستیم.
  • نمونه‌های پیشین هنگام فعالیت صدای زیادی به همراه داشتند، ترانسفورماتور خشک رزینی فاقد صدا و آلودگی صوتی است.
  • به دلیل استفاده از تکنولوژی جدید در ترانسفورماتور خشک هیچ گونه آلودگی زیست محیطی در اثر فعالیت آن ایجاد نخواهد شد.
  • ترانسفورماتور خشک رزینی بهترین گزینه برای نصب در مناطقی است که دارای هوای شرجی و مرطوب هستند و دمای آنان به نسبت دیگر مناطق بیشتر است.
  • این محصول در شرایط دمایی سرد و گرم مقاومت بالایی دارد، اگر دمای هوا تا ۲۵ درجه سانتیگراد کاهش یابد همچنان ترانسفورماتور به فعالیت خود ادامه خواهد داد. همچنین قادر است دما را تا ۵۵ درجه سانتیگراد را به خوبی تحمل کند و بدون هیچ گونه آسیبی به کار خود بپردازد.
  • این دستگاه به راحتی نصب شده و هیچ گونه مشکلی به همراه نخواهد داشت و تلفات ناشی از فعالیت آن اندک است.
  • به دلیل نوع طراحی منحصر به فردی که دارد، شاهد استهلاک و یا خرابی در آن نخواهیم بود. همچنین نیاز به سرویس و نگهداری ندارد.
  • در اثر نصب و استفاده از این کالا هزینه‌های توزیع و انتقال برق به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت.
  • یکی از مهمترین مزایای که این محصول دارد، مقاومت بالای آن در برابر آتش سوزی است، امکان آتش سوزی و احتراق از آن سلب شده است و همین امر باعث شده تا در حال حاضر بهترین ترانسفورماتور در بازار شناخته شود.
  • هنگامی که به دلایل مختلف لرزش و جنبش در مکان نصب ترانسفورماتور وجود داشته باشد، این محصول به خوبی عمل خواهد کرد و جنبش‌ها سبب قطعی اتصالات نخواهد شد.
مقاله پیشنهادی:  اجزای ترانسفورماتور خشک

بهترین عرضه کننده ترانسفورماتور خشک رزینی

در حال حاضر در بازار مراکز متعددی وجود دارند که انواع اقسام ترانسفورماتور‌ها را به فروش می‌رسانند. می توان گفت در حال حاضر یکی از بهترین مراکزی که می‌توان برای خرید با کیفیت‌ترین ترانسفورماتور خشک رزینی بدان جا مراجعه کرد، طاها ترانس است.

در مجموعه طاها ترانس شما با برندها و مارک‌های متعدد ترانسفورماتور روبرو خواهید شد که هر کدام از آن‌ها توانسته‌اند، رضایت ناشی از خرید مصرف کننده را دریافت نماید.

تمامی محصولات در این مرکز دارای مارک و برندهای معتبر هستند، علاوه بر ارائه محصولات درجه یک و باکیفیت طاها ترانس خدمات متعددی را به شما ارائه خواهد داد.

به عنوان مثال پیش از خرید، کارشناسان فروش اطلاعات کاربردی در رابطه با محصولات در اختیار شما قرار خواهند داد و به خوبی در خصوص خرید محصول مورد نظر راهنمایی دریافت می‌کنید.

همچنین خدمات پس از فروش و نصب سرویس و نگهداری تعمیرات ترانسفورماتور خشک رزینی توسط این مجموعه انجام خواهد شد. قیمت این کالا در طاها ترانس به نحوی تعیین شده است که با قیمت درب کارخانه اختلاف زیادی ندارد و تنها درصد اندکی آن افزوده شده است.

اگر یک مقایسه ساده بین قیمت محصولات در این مجموعه و دیگر عرضه کنندگان داشته باشید، متوجه خواهید شد که قیمت تعیین شده در طاها ترانس دارای اختلاف زیادی با آن‌ها است.

به همین دلیل می‌توان با اطمینان کافی اظهار کرد، که طاها ترانس یکی از بهترین ارائه دهندگان این محصول در بازار به شمار می‌آید.

ترانسفورماتور خشک رزینی

کلام نهایی

انتقال و توزیع نیروی برق و الکتریسیته کار ساده‌ای نبوده و برای انجام آن نیاز به یک سری تجهیزات و قطعات خاص است. یکی از آن‌ها ترانسفورماتور است، این محصول از چند تکنولوژی و فناوری استفاده می‌کند.

مقاله پیشنهادی:  تفاوت ترانس و محافظ برق

نتیجه یکی از این فناوری‌ها تولید این محصول  است. در این محصول به جای استفاده از فلز مس و عایق کاغذی از کابل پلیمری استفاده شده است. برای کاهش دمای ناشی از فعالیت دستگاه از متریال خشک به جای روغن استفاده می‌کند.

همین موارد باعث شده تا شاهد ویژگی‌های متفاوتی در این محصول و نمونه‌های پیشین دیده شود. در حال حاضر با تقاضای بسیار زیادی مواجه است و جایگزین نمونه‌های قبلی شده است.

این محصول را می‌توانید از مجموعه طاها ترانس خریداری کنید و از خدمات قبل از خرید و پس از فروش این مجموعه نیز بهره‌مند شوید‌ همچنین در این مجموعه برای تامین کالای مورد نیاز خود هزینه‌های کمتری را پرداخت خواهید کرد.

مقالات پیشنهادی

ترانس سفارشی

ترانس کاهنده