خرید ترانس ایزوله

خرید ترانس ایزوله

عناوین و سر فصل های این مطلب

برای مراقبت کردن از مدارها تجهیزات و افرادی که با برق و مدارهای کوتاه سر و کار دارند ، ملزم به خرید ترانس ایزوله می باشند .

می توان اینطور بیان کرد که ترانسفورماتور ایزوله تمامی ارتباطات جسمی با جریانات برق را از بین می برد و این امر با کمک دستگاه های الکترومغناطیسی نوری یا خازنی انجام پذیر است .

ترانسفورماتور ها برای اینکه بتوانند سیگنال ها را منتقل کنند از شار مغناطیسی کمک میگیرد ؛ در ادامه بیش تر درباره ترانس ایزوله و نحوه خرید آن و دیگر اطلاعاتی که به این دستگاه مرتبط است خواهیم پرداخت .

ترانسفورماتور ایزوله چیست ؟

می توان گفت ترانسفورماتور ایزوله وسیله ای برای منتقل کردن انرژی الکتریکی از جریان متناوب ac که برای این کار از دستگاه ها و تجهیزات که باعث جدا شدن منبع برق شده است مورد استفاده قرار می گیرد .

ترانس ایزوله به عنوان سرکوب کردن نویز الکتریکی در دستگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد و یا از این دستگاه برای قطع قدرت بین دو مدار نیز مورد استفاده قرار می گیرد ؛ این دستگاه بین سیم پیچ های اولیه و ثانویه نصب می شود که در این محل می تواند در برابر ولتاژ بالا در بین سیم ها مقاومت کند . قطعا خرید ترانس ایزوله به سلامت تجهیزات کمک می کند ‌.

خرید ترانس ایزوله

مزایا و کاربرد های استفاده از ترانس ایزوله

ترانس ایزوله همانند دیگر دستگاه ها دارای مزیت هایی است که باعث شده تا افراد زیادی به دلیل وجود این ویژگی ها از آن استفاده کنند ، شک نداشته باشید که خرید ترانس ایزوله با منافع زیادی همراه خواهد بود . برخی از این ویژگی ها عبارتند از ؛

  • در زمان اتصالات زمینی بسیار مطمئن هستند
  • ایزولاسیون با سرعت بسیار بالایی را فراهم می‌کنند
  • به علت جداسازی تجهیزات ماشین آلات با کمک ترانسفورماتور می توان از هدر رفت برق در زمان خطای نصب جلوگیری کرد
  • طراحی و ابعاد مختلفی در این دستگاه وجود دارد که می توان در مصارف خاص نیز از آن ها استفاده کرد
  • بهبود دهی قدرت کلی سیستم را بر عهده دارد
  • جدا سازی تداخل های ناشی از بار های غیر خطی
  • می توان با کمک این دستگاه از تجهیزات الکتریکی در برابر اختلالات برق مراقبت کرد
  • خطر برق گرفتگی را در خانم ها و محیط های مرطوب و بسیار کاهش می دهد
  • به کاهش اثرات صاعقه و اتفاقات غیر امر کمک می کند
  • از تجهیزات و قطعات در برابر قطعات دارای نقص و عیب و نوسانات برق مراقبت می کند
  • در بیمارستان ها در بخش آی سی یو ، سی سی یو و اتاق عمل ها از برق گرفتگی بیمار ها و پرسنل جلوگیری می کند
  • با کم شدن خطرات احتمالی به کمک ترانس ایزوله و حس امنیتی که با کمک این دستگاه ایجاد می شد امکان ایجاد محیطی امن و بی خطر برای افراد فراهم می شود
  • به دلیل بیش تر بودن عمر این دستگاه و هدر رفت کم حرارت در تجهیزات پزشکی از این دستگاه نیز استفاده می شود .
مقاله پیشنهادی:  اجزای داخلی کنتور برق

موارد بالا تنها بخشی از مزایای این دستگاه بوده که با خرید ترانس ایزوله از آن بهره مند خواهید شد .

قیمت ترانس ایزوله

ترانس ایزوله دستگاهی است که وجود آن در مکان های مرطوب و محل هایی که وجود برق و جریانات الکتریکی در آنها رواج دارد بسیار الزامی می باشد ؛ حتی می توان از این دستگاه در خانه ‌ها نیز استفاده کرد چرا که از بر گرفتگی و شوک های الکتریکی جلوگیری می کند .

اگر قصد خرید ترانس ایزوله بایستی در رابطه با قیمت آن بررسی هایی را انجام دهید ‌. با کارشناسان خبره در سایت های معتبر تماس حاصل فرمایید و تمامی سوالات خود را از مشاورین دریافت کنید و یا می توانید برای اطلاع از قیمت این دستگاه به فروشگاه های بزرگ و معتبر در سراسر کشور مراجعه کنید .

مشخصات بارز ترانسفورماتور ایزوله

ترانسفورماتور ها به کاهش خطرات شوک های الکتریکی کمک بسزایی می کنند که به همین منظور یک گزینه عالی برای تجهیزات الکتریکی به حساب می آیند .

این دستگاه ها در سیستم قدرتی مورد استفاده قرار می گیرند و توانی که در ولتاژ ها تولید می شوند را از سطح پایین به ولتاژ بالا تبدیل کرده و در زمان طولانی افزایش دهد . خرید ترانس ایزوله یک اقدام بسیار مهم جهت محافظت از تجهیزات است ‌.

اگر بخواهیم به طور کلی درباره ترانس ایزوله صحبت کنیم باید بگوییم که این دستگاه یک سیستم قدرت است که تولید توان های مختلف در ولتاژ های متفاوت را بر عهده دارد ؛ در این هنگام ترانسفورماتور ایزوله بدون ایجاد تغییر در فرکانس توانایی ایجاد ولتاژ در سطح بالا و پایین را دارد که این ولتاژ از یک مدار به مدار دیگر انتقال می یابد .

مقاله پیشنهادی:  راندمان ترانس تک فاز

شار مغناطیسی مناسب به کمک جریانات در سیم پیچ ها ایجاد شده این عملکرد به توسط اندوکتانس انجام پذیر است .

ترانس ایزوله در چه مواردی مورد استفاده قرار می گیرند ؟

با خرید ترانس ایزوله از سیستم های الکترونیکی مختلفی به خوبی محافظت خواهد شد و می تواند به عمر مفید دستگاه اضافه کند .

برای درک بهتر این موضوع به برخی از این ملزومات اشاره خواهیم کرد ؛

  • سیستم های کامپیوتری
  • تجهیزات پزشکی
  • در کاهش هزینه و اندازه قطعات الکترونیکی
  • تجهیزات مخابراتی و …

خرید ترانس ایزوله

امروزه از دستگاه ترانسفورماتور ایزوله بسیار استفاده می شود و ترانس ایزوله رایج ترین دستگاهی است که مدار را از جریانات ac ایزوله می کند .

خرید این دستگاه به دلیل مزیت های بسیاری که دارد هر سال بیش تر از قبل انجام می گردد و این ترانس عملکردی هوشمندانه تر و طراحی ساده تری نسبت به سایر دستگاه ها دارد .

خرید ترانس ایزوله در صنایع مختلف تجاری ، مسکونی و صنعتی انجام می شود و کاربرد های بسیاری مانند کم کردن جریان های هارمونیک ، کنترل ولتاژ برق غیر طبیعی و … را دارد .

خرید این دستگاه را باید از سایت های معتبر و شناخته شده ای همانند سایت طاها ترانس و یا فروشگاه های معتبر انجام داد تا بتوان دستگاهی با کیفیت و دارای گارانتی تهیه نمود .

با مراجعه به سایت ذکر شده می توانید قبل از خرید با تماس گرفتن با مشاورین هر گونه سوالی در رابطه محصول دارید را بپرسید و پاسخ تمامی سوالاتتان را در کم ترین زمان دریافت نمایید .

مقاله پیشنهادی:  تاثیر نوسانات ولتاژ بر لوازم خانگی

خرید ترانس ایزوله

کلام آخر

از ترانس ایزوله در دستگاه های اندازه گیری ، کنترل های برقی ، تجهیزات پزشکی ، کامپیوتر ، آداپتور برق ، تجهیزات ارتباطی و … استفاده می کنند ، با خرید ترانس ایزوله بهره مندی از تجهیزات و دستگاه ها به بهترین نحو ممکن انجام خواهد شد .

وجود این دستگاه بسیار الزامی است چرا که در همه جا از برق گرفتگی و خطرات احتمالی جلوگیری می کند .

مقالات پیشنهادی

ترانس قدرت

ترانس سفارشی