ترانسفورماتور خشک روغنی

ترانسفورماتور خشک روغنی

عناوین و سر فصل های این مطلب

ترانسفورماتور خشک روغنی فوق العاده است. در دنیای امروز نیروی الکتریسیته اهمیت بسیار زیادی دارد و بدون وجود آن قطعا نمی‌توانیم به کارهای روزمره خود نیز برسیم.

تنها کافیست برای چند ساعت برق منطقه قطع شود، متوجه خواهید شد که با چه بحران بزرگ مواجه هستیم در حقیقت زندگی ما با نیروی الکتریسیته و برق پیوند محکمی برقرار کرده است.

در همین راستا لازم است، تا توزیع برق به بهترین نحو ممکن در سرتاسر جهان انجام شود. برای این که بتوانیم به یک توضیع اصولی و درست دستیابیم، از یکسری تجهیزات و دستگاه‌های الکترونیکی استفاده خواهد شد.

یکی از این تجهیزات ترانسفورماتور خشک روغنی است، ترانسفورماتورها تجهیزاتی هستند، که ولتاژ نیروی الکتریسیته را مورد کنترل و بررسی قرار خواهند داد.

بدون وجود این محصول قطعاً انتقال برق مشکل خواهد بود و در نهایت امکان بروز آسیب و مشکلات بسیار زیادی در سیستم ها و تجهیزات الکتریکی وجود دارد.

این کالا محصولی منحصر به فرد است که توانسته توجه بسیاری را به سمت خود جلب کند،در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با این محصول جدید و حرفه ای صحبت کنیم، خواهشمندیم با ما همراه شوید‌.

نحوه عملکرد ترانسفورماتور خشک روغنی

ترانسفورماتور خشک روغنی محصولی منحصر به فرد و درجه یک است، قطعاتی هستند که به دلیل نوع طراحی که دارند ولتاژ نیروی الکتریسیته را کنترل خواهند نمود. این ترانس در سیستم توزیع قرار می‌گیرد.

در حقیقت یک سری سیم پیچ درون ترانسفورماتور وجود دارد، که مهمترین قسمت یک ترانسفورماتور به شمار می‌آیند. سیم پیج تبدیل به سیم لوله شده و طبق قوانین فیزیکی قادر است، به راحتی در اثر ایجاد نیروی الکتریسیته یک القای الکترومغناطیسی ایجاد کند.

دو سیم پیچ ترانسفورماتور وجود دارد که این وظیفه را بر عهده دارند، در اثر القای الکترومغناطیسی  نیروی الکتریسیته و کنترل هدایت خواهد شد. با فعالیت  ترانسفورماتور شاهد افزایش دما و حرارت بسیار زیادی خواهیم بود.

به نحوی که این حرارت می‌تواند سبب ایجاد آتش سوزی و احتراق شود، همچنین خطرات جبران ناپذیری را به بار آورد. برای از بین بردن این اتفاق یک سری تغییرات در تکنولوژی ترانسفورماتور ایجاد شده است.

در نهایت شاهد ساخت این محصول هستیم، در این محصول به جای بهره‌مندی از دیگر مایعات جهت کاهش دما، روغن مورد استفاده قرار خواهد گرفت. البته روغنی که دارای ترکیبات خاصی است و به بهترین نحو ممکن خطرات ناشی از افزایش دما را از بین می‌برد.

ترانسفورماتور خشک رزینی و  روغنی در در حال حاضر از بهترین تکنولوژی بهره‌مند می‌باشند. اما تفاوتی میان این دو نیز وجود دارد، نمونه روغنی نسبت به نمونه رزینی از سایز کوچکتری برخوردار است و برای مکان‌های کوچکتری مورد استفاده قرار خواهد گرفت. همچنین مزایای استفاده از ترانسفورماتور خشک روغنی بیشتر خواهد بود.

ترانسفورماتور خشک روغنی

مزایای ترانسفورماتور خشک روغنی

ترانسفورماتور خشک روغنی به نحوی طراحی شده است که شاهد عملکرد متفاوتی نسبت به دیگر ترانسفورماتورها هستیم. این تفاوت در عملکرد سبب ایجاد مزایای بسیار زیادی شده است، که در ادامه به چند مورد اشاره می کنیم؛

  • یکی از مشکلاتی که در رابطه با ترانسفورماتور‌ها وجود دارد، خطر آتش سوزی است. این خطر در نمونه های رزینی و قدیمی ترانسفورماتور بیشتر است، اما در نمونه روغنی احتمال آتش سوزی به صفر میل می‌کند و مقاومت آن در برابر سوختگی بسیار زیاد است.
  • به راحتی می‌توان این دستگاه نصب نمود و در محل مورد نظر قرار داد.
  • به دلیل ظرفیت که این ترانسفورماتور دارد، در فروشگاه‌ها نیز قابل استفاده بوده و می‌توان از آن بهره‌مند شد.
  • این محصول به خوبی قادر است، دما‌ی سرد و دمای گرم را تحمل کند، بررسی‌ها نشان می‌دهد که ترانسفورماتور خشک روغنی در دمای منفی ۲۵ درجه سانتیگراد دچار انجماد نشده و می‌تواند دمای ۵۵ درجه سانتیگراد را به خوبی تحمل کند.
  • هنگامی که دستگاه در حال فعالیت است، شاهد تخلیه الکتریکی و اختلال در عملکرد آن نخواهیم بود‌
  • رطوبت می‌تواند تاثیر زیادی بر این ترانسفورماتور ایجاد کند، این دستگاه در برابر رطوبت مقاومت زیادی دارد‌.
  • در اثر استفاده از این محصول آلودگی‌های محیطی تا حد زیادی کاهش یافته و با آلایندگی مواجه نیستیم.
  • خوشبختانه این محصول هنگام فعالیت خود صدای زیادی نداشته و سبب آلودگی صوتی نمی‌شود.
  • به دلیل طراحی فوق العاده ای که در ترانسفورماتور خشک روغن وجود دارد، استهلاک تا حد زیادی کاهش یافته و در نهایت با عمر مفید بالایی رو به رو هستیم، با توجه به نبود هزینه استهلاک نیاز به سرویس و نگهداری نیز از این محصول سلب خواهد شد.
  • متریال که برای ساخت این محصول به کار رفته شده است، هنگام برقراری اتصال با نیروی الکتریسیته هیچ‌ گونه خطری به همراه نداشته و سبب تولید مواد سمی نیز نمی‌شود. از این رو برای محیط زیست هیچ‌ گونه خطری به همراه ندارد.
  • زمانی که از این کالا استفاده می‌شود، هزینه‌های ناشی از توزیع برق تا حد زیادی کاهش یافته و با صرفه اقتصادی مواجه هستیم‌.
  • لرزش و تکان‌های شدید سبب قطعی اتصالات درون این ترانسفورماتور نشده و با وجود چنین شرایطی دستگاه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

راهنمای خرید ترانسفورماتور خشک روغنی

این کالا محصولی فوق العاده و درجه یک است، که برای خرید آن بایستی یک فروشگاه معتبر و درجه یک مراجعه شود.

مجموعه‌ای که بتواند این محصول را با بهترین کیفیت ممکن در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. و تضمین کند که محصول کاملا اصل و اورجینال می‌باشد.

خوشبختانه این محصول در ظرفیت‌های متعددی ساخته شده است که این ظرفیت‌ها مناسب یک عملکرد و کارایی خاص هستند‌

هنگام خرید این محصول باید به ظرفیت توجه ویژه‌ای داشت و مناسبترین ظرفیت را خریداری کرد،  هنگام خرید ترانسفورماتور خشک روغنی اطلاعات مهمی وجود دارد که بایستی به تمامی آن‌ها توجه کرد. کارشناس فروش وظیفه دارد تا این اطلاعات را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

خوشبختانه مجموعه طاها ترانس یکی از بهترین ارائه کنندگان ترانسفورماتور در بازار است که تمامی این خدمات را به بهترین نحو ممکن به مراجعه کنندگان خود را ارائه خواهد داد.

در مجموعه طاها ترانس خدمات پس از فروش نیز به خوبی ارائه خواهند شد، به عنوان مثال برای نصب دستگاه تکنسین‌های ماهر به محل اعزام خواهند شد و تمام نکات ایمنی توسط نصاب رعایت می‌شود.

در این مجموعه قیمت تعیین شده برای ترانسفورماتور خشک روغنی به نحوی است که قیما کالا از فروشگاه‌های موجود در بازار کمتر است و مراجعه کنندگان با پرداخت هزینه کمتر به محصول باکیفیت در دسترسی پیدا خواهند کرد.

ترانسفورماتور خشک روغنی

کلام پایانی

برای انتقال و توزیع نیروی الکتریسیته به تجهیزات و دستگاه‌هایی همچون ترانسفورماتور احتیاج است. در حال حاضر ترانسفورماتورها در مدل‌ها و طرح‌های متعددی ساخته شده‌اند.

در این محصول از این فناوری به خصوص استفاده شده که شاهد عملکرد منحصر به فردی به واسطه آن هستیم. این محصول کیفیت بالایی داشته و توانسته توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به سمت خود جلب کند.

با وجود آن می‌توانیم به یک ترانسفورماتور روغنی درجه یک دست یابیم، حتماً به سراغ یک فروشگاه معتبر و درجه یک همچون طاها ترنس بروید در این مجموعه کالا‌های زیادی عرضه شده‌اند، که همگی معتبر و کیفیت آن‌ها تضمین شده است.

این مجموعه ضمانت نامه را در اختیار مصرف کنندگان قرار داده و امکان را به خریداران می‌دهند تا بتوانند طبق قوانین گارانتی از آن بهره‌مند شود.

قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول در طاها ترانس منحصر به‌ فرد است، در حقیقت شما تنها با مراجعه به این مرکز می‌توانید یک محصول اورجینال و درجه یک را با قیمتی عالی خریداری کنید. امیدواریم این اطلاعات توانسته باشد، شما را در امر خرید ترانسفورماتور خشک روغنی راهنمایی کند.

مقالات پیشنهادی

ترانس اتو

ترانس تک فاز