انواع برند استابلایزر

انواع برند استابلایزر

عناوین و سر فصل های این مطلب

همانطور که می دانید استابلایزر  یا ترانس برقی از نوسانات برق جلوگیری می کند و باعث سلامتی کامل وسایل برقی می شود که به همین منظور ما در این مقاله به بررسی انواع برند استابلایزر می پردازیم.

استابلایزر فاراتل

یکی از انواع برند استابلایزر فاراتل است که این شرکت دارای سه مدل محصولات است استابلایزر AVR  ، استابلایزر STB  و استابلایزر PRINCE  که برای تمام وسایل اعم از محصولات خانگی ، صنعتی ، تجهیزات پزشکی و غیره می توان از آن استفاده کرد . از ویژگی های مهم این برند حفاظت در مقابل قطع برق ناگهانی یا رعد و برق ، دارای فیلتر برای حفاظت از دستگاه ها در مقابل نویزها و اختلالات فرکانسی ، دارای سیستم حفاظت برای ولتاژ ورودی و خروجی ، مناسب برای سیستم های صوتی و تصویری ، کامپیوتری ، دارای مدار تاخیر ۱۰ ثانیه ای در هنگام قطع برق شهری ، مناسب برای تمام محصولات خانگی و اداری می باشد.

انواع برند استابلایزر

استابلایزر فاران

یکی دیگر از انواع برند استابلایزر که ساخت ایران است ترانس فاران می باشد که برای تمام وسایل خانگی ، اداری ، تجاری و تجهیزات پزشکی کاربرد دارد . از ویژگی های این دستگاه قابلیت تنظیم تاخیر زمانی ، تنظیم کننده خودکار ولتاژ ، دارای ترانسفورماتورهای داخلی ، فیلتر برای حفاظت در برابر نویزها ، جلوگیری از اختلالات برق شهری ، دارای صفحه نمایش دیجیتال ، کنترل میکروپروسسوری ، نمایشگر LED  برای نشان دادن ولتاژ برق ، تنظیم تاخیر زمانی در چند ثانیه ، قطع کننده ورودی ولتاژ برق می باشد.

استابلایزر سارا

یکی دیگر از بهترین ترانس برق استابلایزر سارا است که برای لوازم خانگی و صنعتی کاربرد دارد و بیشتر برای ثابت شدن و تقویت برق موثر است . از این دستگاه برای افزایش طول عمر لوازم صوتی و تصویری ، فریزر یخچال ، ماشین لباسشویی ، ظرفشویی ، کولرگازی و غیره استفاده می شود . از مزایا و ویژگی های این دستگاه دارای دکمه خاموش و روشن است ، محافظ داخلی ، پوشش محافظ برای کودک ، پورت USB برای شارژ ، دارای سیستم قطع ولتاژ ، سیستم پله کاهنده ، کیفیت بالا ، دارای نویزگیر و اختلالات فرکانسی ، حفاظت از ولتاژ ورودی و خروجی می باشد.

مقاله پیشنهادی:  بررسی علل آسیب دیدن ترانس های توزیع

استابلایزر پرنیک

یکی دیگر از انواع برند استابلایزر پرنیک است که هم در مصارف خانگی و هم در مصارف صنعتی از آن بسیار استفاده می شود . از این دستگاه برای آسانسور ، کولرگازی ، تجهیزات پزشکی ، تلویزیون ، پکیج دیواری ، ثابت کردن ولتاژ برق برای متراژهای بالا مانند باغ و ویلا کاربرد دارد. از مزایا و ویژگی های این دستگاه کنترل میکروپروسسوری دارد ، قابلیت سه پله افزایش و یک پله کاهش ولتاژ ، محافظ در برابر ۲ فاز شدن برق ، حذف کامل نوسانات برق ، محافظ در برابر ولتاژ ورودی و خروجی ، دارای فیلتر حذف نویز ، صفحه نمایش دیجیتال می باشد.

استابلایزر ساکو

این نوع ترانس برق هم جزو انواع برند استابلایزر است که برای محافظت از ولتاژ برق و تقویت افت برق کاربرد دارد .این برند هم تک فاز و هم سه فاز تولید می شود و کیفیت ساخت آن بسیار بالا است و در اکثر آپارتمان ها از این دستگاه استفاده می شود . از ویژگی های مهم این محصول دارای فیلتر برای جلوگیری از نویز ، دارای سیستم حفاظت از افزایش دمای دستگاه ، دارای صفحه نمایش lCD    ، مجهز به سیستم هشدار صوتی قبل از خرابی دستگاه ، مراقبت از ۲ فاز شدن برق شهری ، مجهز به مدار تاخیر چند ثانیه ای ، مجهز به فیوز حفاظت ورودی دستگاه می باشد و از وسایل برقی در مقابل رعد و برق و صاعقه جلوگیری می کند.

انواع برند استابلایزر

خرید انواع استابلایزر

برای خرید انواع برند استابلایزر شما باید به کیفیت و مشخصات دستگاه توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و پیشنهاد ما این است که استفاده از یکی از این محصولات باعث می شود که خیال شما از بابت اختلالات برق شهری راحت باشد و به راحتی از این دستگاه استفاده می کنید.

مقاله پیشنهادی:  محاسبه ظرفیت استاندارد ترانسفورماتور

سخن پایانی

انواع برند استابلایزر را بیان کردیم که یک برند خوب برای اکثر مصارف خانگی ، صنعتی و پزشکی کاربرد دارد و قیمت آنها بسیار مقرون به صرفه است و خرید یک دستگاه باعث می شود که هم باعث افزایش طول عمر وسایل خانگی و هم باعث حفاظت از سیستم ولتاژ برق می شود .

مقالات پیشنهادی

ترانس قدرت

ترانس کاهنده